Het voorbije weekend ging het openwater seizoen van start met de 1ste zwemtraining in de Donkvijver.
Vier moedige Ozeka zwemmers gingen het frisse water in.
Bedankt voor de fijne samenwerking Ratrace Triatlon Team Oudenaarde