Voor onze zwemschool kwam er vorige week vrijdag al een einde aan hun seizoen.
En naar traditionele gewoonte werd dit afgesloten met onze zweminstuif.
Leuke spelletjes, een loopmat of een sliertocht van de glijbaan het was allemaal om het even.
De meer dan honderd deelnemers zagen dat het weer een gezellige bedoening was.
![]()
Voor onze competitie zwemmers echter gaat het seizoen nog een tijdje door maar ook voor hen stond er een leuke waterpolo wedstrijd op het programma. ![]()
Nadien werden onze zwemmers door het bestuur nog getrakteerd op een drankje en een ijsje van @isatis roomijs. ![]()
![]()
We bedanken iedereen voor het voorbij seizoen en kijken al uit om er ook volgend jaar weer een prachtig jaar van te maken. ![]()
![]()
#ozeka #Oudenaarde #samensterk #zwemfed #zwemcluboudenaarde